måndag 13 april 2009

Oj oj så lite man kan skriva :O

Ojsan, de va rätt länge sen nu känner jag... Håller inte räkningen men säkert en vecka minst. Men nu är det påsklov så man ska väl hitta på massor med saker som är värda att skriva om och låta folk få veta vad man gör här ute i skogen om dagarna.

Skärtorsda så skulle jag upp till skolan, kommer dit och vi är bara 3-4 st från min klass där utan lärare så vi bestämmer oss för att sjukänmäla oss och dra hem, är kvar en stund på skolan och hinner prata med lite folk innan man drog sig till körskolan och sätta sig vid en dator för att plugga lite teori för körkortet som verkligen gå VÄLDIGT segt fram :/ Hinner just o pass med 11.00 bussen hem för att bara ta de lugnt resten av dagen.

Fredagen va väldigt lugn, en av mina morbröder kom o min ena moster med man o 2 barn kom för att äta nått som liknade påskmat :S Rätt så treligt men rätt tråkigt däribland.

Lördagen blev de dags att åka till umeå för att träffa dom igen, men de blev andra planer då linda och matte får för sig att bjuda med kim som tar en buss till sikeå där vi hämtar upp honom och far vidare till umeå för att träffa matte o linda en liten stund, rätt trevligt litet hus linda bor i. Kim blir kvar hemma hos oss över natten som ligger och pratar i mobiljäveln i någon timme som gör de svårt för mig att somna.. Inte bra.. :P


Söndan vaknade man rätt trött, åt frukost när man se att de ha faktiskt blivit underbart väder ute, solen skiner, inge moln och det är små varmt ute. Vid fikat så har min bror börjat skotta undan snö för att kunna sätta upp studsmattan, han tycker vi har varit sist i alla år så han ville att vi skulle bli först i år med några veckor... Tycker själv det är lite väl tidigt att sätta upp den nu innan ens isen under snön är smält... Men den kom upp efter väldigt mycke skottande från kims o Willes sida.

och idag så ha de väl inte hänt så särskilt mycke, kim for hem idag, jag fixade min cykel, nu så ska jag nog göra en av 2 läxor jag kvar att göra tills nästa vecka... Kommer somna till filmen jag ska se, tristian o Isolde. De är nog en av dom segaste filmer jag har sett på länge.

Vet inte vad mer man kan skriva men ja få väl försöka skriva mer senare
Hare allihop.

1 kommentar: