tisdag 24 mars 2009

Bara för att ^^

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa
-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? Go to blazes

2. Kommer du komma långt i livet? toxicity

3. Hur ser dina vänner dig? Cleanse the soul

4. Kommer du gifta dig? There´s no turning back

5. Vad är ditt livs themesong? Trigger

6. Vad är ditt livs historia? I don´t wanna be (A superstar)

7. Hur är skolan för dig? All i ever wanted

8. Hur kan du komma framåt i livet? In sight

9. Hur kommer imorgon vara? Master of puppets

10. Vad är det bästa med dina vänner? Bedragaren i murmansk

11. Vad finns i lager för nästa vecka? Kimberly´s ghost

12. Vilken sång beskriver dig bäst? Stardrowned

13. Hur är det med ditt liv? A dios alma perdida

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Rockar med jesus

15. Hur ser världen på dig? Stänkskärmar o sprit

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Info Dump

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Silence in a beloved scream

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Diabolis interium

19. Har du en djup & mörk hemlighet? Shadow zone

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Killing spree

21. Hur kan jag göra mig själv glad? Boondock Saints - The blood of Cu Chulainn

22. Kommer jag någonsin ha barn? Tomorrow´s victim

23. Vad är några tips till mig? Rumba

24. Hur kommer jag bli igenkänd? Wolves

25. Vad är min danssång? Bathe in blood


Ja du, tråkigare kan man ju ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar